Werkwijze

Een duidelijk stappenplan

Korte lijnen, duidelijkheid, deskundigheid en laagdrempeligheid zijn voor mij essentieel in onze samenwerking. De stappen in mijn werkwijze heb ik hieronder weergegeven.

Stap 1: maken van afspraken. Wij spreken elkaar en aan de hand van mijn inschatting van de kans van slagen en het bijbehorende plan van aanpak maken wij afspraken over de voorwaarden waaronder ik voor u werk. De bevestiging krijgt u digitaal van mij in de vorm van de opdrachtbevestiging en mijn algemene voorwaarden.

Stap 2: ik ga voor u aan de slag. Het besproken plan van aanpak is daarbij mijn gids.

Stap 3: natuurlijk lopen onderhandelingen of gerechtelijke procedures soms anders dan van tevoren gedacht. Dan spreek ik u graag en kan het reden zijn om in goed overleg bij voorbeeld het plan van aanpak te wijzigen.

Stap 4: de finish van de onderhandelingen of de procedure is bereikt.

 

Aanvullende expertise
Als de zaak om aanvullende expertise vraagt, bijvoorbeeld omdat het deel gaat om een rechtsgebied wat niet tot mijn specialisatie behoort, dan bespreek ik dat met u en kan het reden zijn om deze specialist bij de zaak te betrekken.

Met twee advocatenkantoren heeft Wannink Advocatuur B.V. een strategische alliantie omdat wij elkaar niet alleen inhoudelijk aanvullen maar ook door de vele positieve ervaringen van het samenwerken:

- Korte lijnen
- Duidelijkheid
- Deskundigheid
- Laagdrempeligheid

afspraak1

Heldere afspraken

research2

Aan de slag

bijwerken3

Bijsturen

doel4

Doel bereikt